مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

فرود اولین هواپیمای غول پیکر لاکهید در کیش

هماهنگ کننده پروازهای چارتر به جزیره کیش گفت: هر روز دو هواپیمای غول پیکر مدل (لاکهید) با 670 مسافر از تهران وارد جزیره کیش خواهد شد.

علی اکبر کوکب زاده در مراسم ورود نخستین هواپیمای غول پیکر مدل لاکهید شرکت هواپیمایی آسمان به جزیره کیش با اشاره به اینکه تقاضا برای ورود به جزیره کیش در حال افزایش است افزود: ظرفیت ناوگان هوایی جزیره کیش با اضافه شدن این دو هواپیما با ظرفیت670 مسافر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش ظرفیت و توانمندی بسیار زیادی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته یکی از این دو هواپیما با 295 مسافر از تهران وارد کیش شده است و دومین هواپیما نیز در هفته جاری با ظرفیت 362 صندلی وارد جزیره کیش می شود.

وی افزود: این دو هواپیما به مدت یک سال در مسیر تهران ـ کیش ـ تهران و دیگر مسیرهای منتهی به کیش اقدام به جا به جایی مسافران خواهند کرد.

گفتنی است برای نخستین بار در این هواپیماهای جدید30 صندلی به بخش مهمانان ویژه (first class)اختصاص یافته است و همچنین میزان ورود گردشگران و مسافران از آغاز جشنواره تاکنون با افزایش حدود20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
saeed یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 06:05 ب.ظ

منظورتون از غول لاکهید چه مدلیه؟
مگه آسمان بزرگتر از 727 هم هواپیما داره؟

سعید عزیز منظور همان لاکهید Lockheed L-1011-385-1-15 TriStar 250 است که توسط آسمان اجاره شده است .عکس آن را در آدرس زیر میتوانید مشاهده کنید
http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/7/1/7/1374717.jpg
در ضمن بدلیل وجود هواپیماهای باریک پیکر نظیر فوکر ۱۰۰ و ای تی ار۷۲ و بوئینگ ۷۲۷مسئولین از آمدن هواپیمایی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر ذوق زده شده اند

پویان یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام اقا محمد گل
پس دومین لاکهید اسمان هم رسید؟
در ضمن بهتر نبود این هواژیماها در مسیر دورتری استفاده می شدند؟

بهتر بود ولیکن هواپیمایی آسمان شرایط مناسبی ندارد و تعداد قابل توجه ای از ناوگان خود را درحال حاضر از دست داده بهمین دلیل با ورود این هواپیماها می خوتهد بازار از دست رفته را دوباره بدست آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد