مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

وقتی ایر تور تجهیز می شود!!!

مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال 7 فروند هواپیمای مسافربری دیگر به ناوگان هواپیمایی کشور وارد می شود.

صادقی در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه دو سیما به علت تاخیرهای این شرکت هواپیمایی در یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این شرکت از سال 71 از طریق اجاره هواپیماهای شرقی کارش را اغاز کرد اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار شد هواپیماها از حالت اجاره ای به مالکیتی تبدیل شود تا پشتوانه قوی تری برای ارائه خدمات به مشتریان باشد.

وی افزود: به دلیل برخی مشکلاتی که در تامین قطعات و اجاره پیش آمده بود روند کار به شکل قبلی(اجاره ای) برای شرکت امکان پذیر نبود و این تغییر سیاست ها لزوما باید اجرا می شد و ناوگان هوایی به صورت ملکی در می امد.

صادقی گفت: این کارها مستلزم یکسری مقدمات و زیرساخت های بود که از دو طریق این تغییر شرایط (اجاره ای به مالکیت) عملی بود یکی اینکه برای اماده سازی کامل و اجرای این سیاست ها یک توقف شش ماهه برای تمام پرواز های این شرکت اجرا شود که این کار انجام نشد.

وی افزود: راه دوم ادامه کار و ارائه خدمات براساس برنامه های قبلی و انجام زیرساخت ها با شرایط جدید بود که با وجود مشکلات و تنگناهای موجود این کار انجام شد و ارائه خدمات پروازی به مسافران نیز متوقف نشد.
مدیرعامل هواپیمایی ایران ایر تور گفت: در همین فاصله با برنامه ریزی و پیش بینی های که صورت گرفت از ابتدای امسال 15 فرونده هواپیما را خریداری کردیم که هم اکنون 8 فروند در ناوگان هوایی کشور به مسافران خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: البته این تغییر ناوگان هوایی قرار بود از سال 86 اجرایی شود اما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

صادقی گفت: روزانه حدود40 پرواز به سراسر کشور انجام می دهیم که براساس آمار سال 85 بیش از 3 میلیون و160 هزار مسافر جابجا کردیم که بالا ترین رقم در 15 سال گذشته شرکت بوده است.
وی اضافه کرد: بعد از ابطال پروازها نیز شرکت های فروش بلیط به مسافران ، ابطال پرواز را اعلام کردند اما برخی از مسافران که برقرار تماس با انان ممکن نبود ، اطلاع رسانی صورت نگرفته بود.

نظر وبلاگ:هنوز هشت فروند از آنها وارد نشده شش فروندش زمینگیر شده خدا رحم کند زمانی که پانزده فروند تکمیل شود.فکر میکنیم ایرتور قرار داد نگهداری از هواپیماهای کهنه روسی را بسته بجای تجهیز ناوگان هوایی خود.باید قبول کرد توپولف ۱۵۴ وظیفه خود را انجام داده و باید کم کم خود را برای بازنشستگی آماده نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد