مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تصویر روز

Diamond DA-40D Diamond Star TDI aircraft picture

 

دایموند هواپیمای آموزشی ماهان ایر

 

 

دومین ایرباس کارگو ایران ایر در فرودگاه فرانکفورت

Grumman F-14A Tomcat aircraft picture

تصویر

دو عکس زیبا از گربه رام نشده ایرانی

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
747 های ماهان برای مقاصد داخلی هم استفاده میشوند؟
آیا قرار است ایران ایر بازهم کارگو بخرد؟
از قرار داد تولید tu 204 در ایران خبری نیست؟
چرا ما از سوپرجت و tu 334 های روسی بجای 204 استفاده نمیکنیم؟

احسان عزیز ۷۴۷ های ماهان در حال حاضر برای پرواز های خارجی بخصوص به مقصد مدینه و بانکوک و دبی استفاده می شوند و هنوز بصورت روتین کار جابجائی مسافران داخلی را بر عهده نگرفته اند.
فکر می کنم در حال حاضر با خرید دو فروند ایرباس ۳۰۰ و یک فروند ۷۴۷ دیگر نیازی به گسترش پرنده ها نباشد و خبری نیز شنیده نمی شود.
این قرارداد با توجه به حجم تولید و زیر ساخت های لازم کاری زمان براست و به نظر شخصی ما انجام خواهد شد زیرا هم برای ما سود ده خواهد بود و هم برای روس ها.در ضمن تحریم ها نیز تاثیری بر آن نخواهند داشت.
دوست خوب من سوپر جت سوخو هواپیمایی باریک پیکر است و توانایی جابجائی مسافر در حد ۲۰۴ را ندارد همچنین با توجه به مشارکت کشورهای غربی در ساخت آن سفارش دادن آن در حال حاضر امکان پذیر نیست.
در کلاس توپولف ۳۳۴ هم هم اکنون هواپیماهای بهتری نظیر فوکر ۱۰۰ در کشور در حال خدمات دهی هستند از اینرو نیاز زیادی به خرید آن احساس نمی شود.
مشکل حاد ما در حال حاضر نیاز به هواپیماهای پهن پیکر و برد بلند است تا بتوانیم درصد بازار مسافرت های خارج از کشور را حفظ نمائیم.

اسی پنج‌شنبه 31 مرداد 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام.گارگو چیه؟یعنی چه نوعی از هواپیماست؟

اسی عزیز منظور از کارگو نوع باری هواپیماها می باشند که معمولا هواپیماهای مسافربری هستند که پا به سن می گذارند و سود اقتصادی برای تعمیرات داخلی آنها به صرفه نمی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد