مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

گردهمایی خانواده هواپیمایی اتحاد در تهران برگزار شد


تهران- خبرگزاری ایسکانیوز:گردهمایی خانواده هواپیمایی اتحاد با حضور بیش از یکصد و پنجاه آژانس مسافرتی با هدف اعلام جدیدترین سرویس های این هواپیمایی و برنامه های آینده اتحاد برای ایران در هتل همای تهران برگزار شد .


به گزارش روز پنجشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، در گردهمایی خانواده هواپیمایی اتحاد که با حضور مدیران هواپیمایی اتحاد و مدیران عامل و فنی آژانس ها برگزار شد، جدیدترین سرویس های این هواپیمایی و برنامه های آینده اتحاد برای ایران از سوی متخصصان معرفی شد.
دستاوردهای این هواپیمایی به شرح زیر و به تفصیل معرفی شده و به سوالات مدعوین نیز در زمینه معرفی کلی و تاریخچه این شرکت هواپیمایی ،مسیر های جدید شبکه جهانی پرواز از جمله پکن، مینسک و مسیر های آینده از جمله مسکو ،مروری بر سرویس های حال حاضر این هواپیمایی برای مهمانان ایرانی ،خلاصه ای از فعالیت های فرهنگی- ورزشی اتحاد از جمله حمایت 3 ساله از تیم فرمول یک فراری و تیم فوتبال چلسی و ایمنی پرواز ها و توانایی اتحاد در پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز آزمون دو سالانه ایمنی پرواز در 2008 با امتیاز 100درصد پاسخ داده شد .
هواپیمایی اتحاد دارای رکورد سریعترین رشد یک شرکت هواپیمایی در تاریخ صنعت هوانوردی جهان است که با وجود این رشد سریع و باور نکردنی طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال 2010 به نقطه سر به سر مالی خواهد رسید.
این شرکت اخیرا در نمایشگاه بین المللی هوایی فارنبرو یکی از بزرگترین قراردادهای خرید هواپیما از دو شرکت بوئینگ و ایرباس را منعقد کرد.
هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده امارات است که از دسامبر 2006 پروازهای خود را با 3 پرواز در هفته به ایران آغازکرد و این هواپیمایی دارای جوانترین ناوگان هواپیمایی در جهان با عمر متوسط 5/2 سال می باشد و در حال حاضر به 47 نقطه در سراسر جهان پرواز دارد.
تعداد مقاصد این هواپیمایی تا سال 2010 به 70 نقطه افزایش پیدا خواهد کرد. ناوگان هواپیمایی اتحاد در حال حاضر شامل 42 فروند هواپیما است. این شرکت برنده جوایز متعدد بین المللی در زمینه های گوناگون است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد