مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

صندلی‌های پرواز جدیدی به ناوگان ساها اضافه می‌شوند

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها گفت: در جهت توسعه ناوگان تعدادی صندلی پرواز به ناوگان اضافه می‌کنیم تا به بخش بیشتری از تقاضاهای موجود پاسخ دهیم.

به گزارش تیک آف - کاپیتان والی اویسی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز برنامه‌هایی در راستای توسعه ناوگان پیش‌بینی کرده‌ایم که در تلاش هستیم با رفع مشکلات موجود هرچه سریع‌تر به سطح ایده‌آل برسیم، بر این اساس امیدواریم با اضافه کردن این صندلی‌ها زمینه برای توسعه بیشتر ناوگان بوجود آید.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه دوم امسال در مسیرهای مشهد - اهواز و مشهد - اصفهان پرواز برقرار کرده‌ایم، گفت: در مسیر مشهد - کیش نیز به تازگی پرواز برقرار شده است که در تلاش هستیم به توسعه بیشتر در این زمینه بپردازیم.

مدیرعامل ساها با بیان اینکه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران در اولویت ساها قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که در جهت توسعه ناوگان ایجاد کرده‌ایم و رشد خدمات دهی رضایت بیشتر مسافران را جلب کنیم.

اویسی در پایان خاطرنشان کرد: حمل و نقل هوایی در جهت توسعه نیاز به حمایت ویژه مسوولان امر دارد تا در نهایت شاهد حمل و نقل پویاتر و ایمن‌تری باشیم.  

نظروبلاگ:امیدواریم منظور جناب اویسی از توسعه ناوگان خرید هواپیماهای جدید برای این ایرلاین باشد زیرا بوئینگ های ۷۰۷ نیروی هوایی دیگر توانایی حمل مسافر را نداشته و ریسک پروازی آنها بسیار بالاست.

نظرات 1 + ارسال نظر
خلبان دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

استاد عزیز! قابلیت ناوگان هوایی را نه عوام بلکه استاندارهای هوایی تعیین میکند

خلبان عزیز نظر شما کاملا صحیح است ولیکن آیا ساعت پروازی و استهلاک قطعات و پایان عمر مفید آنها و کاهش کارائی و عدم ارائه حداقل خدمات و ریسک بالای پرواز عوامل عامی هستند.شما خود قضاوت کن دوست خوب ما
یک پیشنهاد هم برای شما داریم.اگر وقت داشتید با پرواز ۷۰۷ ساها به کیش مسافرتی داشته باشید تا طعم کیفیت پرواز را از نزدیک تجربه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد