مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

دفاع ازخلیج فارس در انحصار سپاه پاسداران

با افزایش احتمال حمله ی نظامی اسراییل به تاسیسات هسته ای و نظامی ایران  و اتخاذ تدابیر دفاعی لازم از سوی فرماندهی نظامی کشور، دستیار و مشاور عالی مقام  رهبری و فرمانده کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: مسوولیت دفاع از خلیج فارس به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.


سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده دفاع از دریای عمان و خزر نیز بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.


وی تصریح کرد: پس از اینکه آمریکایی ها از این تصمیم آگاه شدند، به ناوهای خود اعلام کردند که با توجه به واگذاری مسوولیت دفاع از خلیج فارس به سپاه پاسداران به هیچ وجه به شناورهای ایرانی نزدیک نشوید زیرا در مقابله سریع با بیگانگان هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.


دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر به پوشش تمام عرض خلیج فارس هستند و هیچ ناوی نمی تواند از آن عبور کند که در تیررس ما نباشد.


وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما با تجهیزات دفاعی خود اعم از توان موشکی، نیروی هوایی، دریایی و موشک های زیرسطحی قادر به کنترل تنگه هرمز هستند.


سردار سرلشکر صفوی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، ارتش و یازده میلیون بسیجی در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تعرضی بسر می برند.
وی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی و امکان حمله این رژیم به ایران نیز گفت: رژیم صهیونیستی قابلیت های لازم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای اینکه جنگ بزرگی را آغاز کند، ندارد.


دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح درباره تهدیدات آمریکا نیز گفت: 200 هزار نیروی آمریکا که در منطقه مستقر هستند در این صورت در معرض خطر جدی قرار می گیرند و قطعا آمریکایی ها پس از درگیری که در افغانستان، عراق و گرجستان دارند در جبهه چهارمی خود را درگیر نمی کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 07:27 ق.ظ

از اونجائیکه نیروهای سپاه جنگ طلب و شهادت طلب هستن , پس باید هرلحظه منتظر شروع جنگ باشیم !! واقعا کی این تصمیمات رو واسه ملت می گیره ؟؟!

پیمان عزیز تا این زمان که در خدمت شما هستیم سپاه آغاز گر چه جنگی بوده و جزء در مقام پاسخگویی به تهدیدات کدام جنگ را شروع کرده.د دو سه سال گذشته شاهد بودید که ناوگان آمریکائی ها مستقر در خلیج فارس چندین بار مرزهای دریایی ما رانقص کردند و کار بجایی رسید که تفنگداران انگلیسی نیز با قایق های گشتی خود به مرزهای ما وارد می شدند.فکر می کنید اگر اقدامات سپاه و ارتش نبود هم اکنون ناوگان آمریکائی ها در بنادر ما پهلو نمی گرفتند.نقد هایی بر عملکرد سپاه وجود دارد ولیکن دور از عدالت است اقداماتی را که به منظور حفظ و کیان ایران عزیز صورت می دهد بی ارزش نشان داده شود.شاد باشید.

هومن چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

در صورت کوچکترین تعرض بی شک خلیج فارس تله ای خونین برای بیگانگان خواهد شد.

پیمان پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 07:33 ق.ظ

من تاحالا ندیدم هیچ نهاد بین المللی به ارتش ما اعتراض کنه و لی به سپاه اعتراض ها فراوان بوده و هست. کار به جائی رسیده که بسیاری از سازمانها و گروه های داخلی نظام هم به عملکرد اونها اعتراض می کنن و انتقاد دارن.
من خودم تو ارتش خدمت کردم و واقعا پدرم در اومد و دل خوشی ازش ندارم ولی اینو می دونم که اونائیکه می رن سپاه همشون پارتی دارن و حسابی خوش می گذرونن. اینرو چون من خودم افسر دژبان بودم به عینه دیدم. . . ! به نظر من عدالت تو این زمینه وجود نداره.
موفق باشین

ژیمان عزیز و گل
انتقادهای شما تا حدی مورد قبول ما نیز هست و همه می دانند آن نظم و مقررات نظامی که در ارتش وجود دارد به هیچ وجه در سژاه نیست ولیکن منظور ما تهدیدات خارجی بود.اینکه گفته می شودسپاه کشورهای دیگر را تهدید می کند .به نظر ما از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنید .
تا بحال کدام یک از ناو ها و قایق های نظامی ما در خلیج فارس به آب های سرزمینی کشور های منطقه تعرض کرده.نا بحال هواپیماهای جنگی ما به مرزهای هوایی کدام کشور های منطقه تعرض کرده و در مورد نیروی زمینی هم همین طور.ولیکن شاهد آن هستید که نظامیان غربی به سرکردگی آمریکا و انگلیس همواره در کنار مرزهای ما خیمه زدند و گهگاه تعرضاتی نیز دارند که قطعا بدانید زمانی که با پاسخ محکمی مواجه نشوند این تعرضات به هجوم های روزانه تبدیل خواهد شد همانطور که اخیرا شاهدید آمریکائی ها به هم پیمان خود در منطقه یعنی پاکستان هم رحم نکردند و بدون هماهنگی با دولت و ارتش این کشور بارها به این کشور حمله کرده و آن را مورد تعرض موشکی قرار داند چون هیچ اراده ای برای مقابله با خودنمی دیدند.

تن پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 03:52 ب.ظ

سنگ بزرگ علامت نزدن است
یکبار دیدیم سهند و سبلان چطور ذوب شدند!!!

سهند و سبلان ذوب شدند تا من و شما دوست خوب فولاد شویم و مقام نه مانند یخ باشیم و قطره قطره آب شویم.
خسته نباشی پهلون.دلمون را شکستی

امین یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد