مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

عکس روز

Click here for full size photo!

پلیس هوایی 

 

Click here for full size photo! 

لزوم تجهیز ناوگان ماهان به سیستم ترمز های ABS 

 

Click here for full size photo! 

بوئینگ 707 تشریفات ایران(مورد علاقه همه عکاسان هوایی جهان) 

 

Click here for full size photo!  

عکس پرتره ای از 747 هما  

 

Click here for full size photo! 

فوکر 100 تازه وارد شرکت نفت 

به ایران خوش آمدی 

 

Click here for full size photo! 

فالکن 900 ایتالیا در مهرآباد 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

چه خبر از ریچارد؟؟؟

اسی پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

اسی پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام آقا محمد خسته نباشید.خیلی عالی بود.انشا الله همین طور ادامه داشته باشه.
در مورد این هواپیمای تشریفات دولت چه چیزی مورد توجه شما و عکاسان قرار گرفته؟ما که چیزی ندیدیم.
راستی از رزمایش چه خبر؟
در مورد رژه امسال اون دستگاهه که از اف 4 به تامکت سوخت مداد یه خورده توضیح بدید.
در ضمن من چند دفعه از شما خواهش کردم که در مورد نیروی هوایی کشورمان خصوصا جنگنده های عزیزمون یه تحلیلی بنویسید ولی مثل اینکه ...
البته میدونم که سایت زیره نظره ولی خوب من هم به عنوان یک ایرانی و یه انسانی که عاشق وطن و نیروی هوایی جاودانه کشورش هست دوس دارم بیشتر بدونم.
از شما و وبلاگ بسیار خوبتون تشکر میکنم

اسی عزیز سپاسگزاریم از لطف و محبت شما نسبت به وبلاگ
در مورد هواپیمای تشریفات دولت نکته این است که در حال حاضر تنها ایرلاینی که از ۷۰۷ برای حمل مسافر استفاده می کند ساها می باشد و همین امر باعث شده هر ساله توریست های عکاس هوایی زیادی برای شکار این افسانه به ایران می آیند.شما می توانید عکس های آنها را در سایت های معتبر مانند ایرلاینرز مشاهده نمایید.در ضمن هواپیمای تشریفات نیز تنها در ایران از آن استفاده می شود و با اینکه عمر زیادی از آن گذشته ولیکن همچنان سرحال است.
.دوست عزیز آن وسیله ای است که کار هواپیماهای سوخترسان را انجام می دهد بنحوی که در محل هایی از میدان نبرد که امکان حضور تانکر های سوخترسان وجود نداشت مانند گشت هوایی تامکت ها بروی خلیج فارس که مداومت پروازی بالایی داشت از هواپیماهای اف ۴ که مجهز به تانکر های سوخت بیرونی بودند و کیت سوخترسان برای سوخترسانی به اف ۱۴ ها استفاده می شد زیرا در صورت بروز تهدید به آسانی و سرعت منطقه را ترک می نمود البته این یکی از وظایف این کیت ها بود.
اسی عزیز
در مورد درخواست شما باید عرض کنیم ما نیز علاقه زیادی داریم در مورد توان جزئیات نیروی هوایی کشورمان اطلاعاتی را در اختیار سایر دوستان قرار دهیم(اگرچه اطلاعات ما نیز ناچیز است)و در مقالات مختلف مقداری نیز اینکار را انجام داده ایم ولیکن گفتن بعضی چیز ها خیلی به صلاح نیست.ما را ببخشید

شاهین جمعه 5 مهر 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

ببخشید آقا محمد. مثل اینکه ما هم سوال کرده بودیم... گفتم چه خبر از ریچارد؟؟؟

شاهین عزیز شرمنده.دفعه گذشته من پاسخگو نبودم.
منظور را ریچارد شما چیست؟

شاهین جمعه 5 مهر 1387 ساعت 07:01 ب.ظ

چرا هیچ کدوم از عکسها نمیان؟

متاسفاه لینک عکس هایی که در وبلاگ قرار می دهیم از یک سایت ایرانی است که بدلیل ضعف پشتیبانی هرزگاهی ما را شرمنده شما سروران می نماید.
شرمنده شمائیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد