مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

رادار آمریکایی در فلسطین اشغالی قدرت بازدارندگی ندارد

 

به گزارش فارس، "امیر موسوی" در گفت‌‌وگو با شبکه خبری "الجزیره" قطر درباره اخبار حاکی از اینکه آمریکا اخیرا سامانه راداری قدرتمندی را برای رژیم صهیونیستی در صحرای نقب فلسطین اشغالی نصب کرده، کم اهمیت و بی‌ارزش خواند.
وی تاکید کرد: این سامانه هرگز تا دو سال دیگر کامل و فعال نمی‌شود.
موسوی اظهار داشت: کاربرد رادار آمریکایی این است که به اسرائیلی‌ها هشدار می‌دهد در صورت مواجه شدن با حمله موشکی قبل از اصابت موشک به زمین به پناهگاه روند.
کارشناس امور نظامی در ایران ادامه داد: این سامانه قدرت حقیقی بازدارندگی را ندارد.
وی افزود: زرادخانه موشکی ایران که تهران هنوز آن را به طور کامل نشان نداده قادر است به همه اهداف در رژیم صهیونیستی ضربه زند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص دیروز نوشت: آمریکا در روزهای اخیر مشغول عملیات هوایی برای انتقال تجهیزات ساخت یک پایگاه نظامی در صحرای "النقب" در سرزمین‌های اشغالی است که شامل سیستم‌های رادار پیشرفته است که به پایگاه نظامی "ناباطم"، که به پایگاه اصلی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تبدیل شده، فرستاده است.
آمریکا در روزهای اخیر طی عملیات هوایی، 14 هواپیمای باربری بزرگ را برای انتقال سیستم رادار و تجهیزات آن و همچنین بیش از 120 افسر و سرباز ارتش این کشور را برای به کار انداختن این رادار که با ماهواره‌ها و یکی از سیستم‌های رادار آمریکا در اروپا در ارتباط است به سرزمین‌های اشغالی اعزام کرده است.
ورود اسرائیلی‌ها به محل نصب این رادار در پایگاه نظامی ناباطم ممنوع شده و به مثابه یک پایگاه بسته آمریکایی است و این امر انتقادات شدیدی را در محافل سیاسی و امنیتی اسرا ئیل به همراه داشته و مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیل این قرارداد با آمریکا را "توافقنامه ننگین ملی" نامیده‌اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

آقا محمد چرا اینجوری شده. چرا نظرات منو تو وبلاگ قرار نمیدین.گفتم باید دوستتون هم به سوال ها جواب بده. منظور من هم بمب ریچارد بود.
خواهش میکنم دیگه ناراحت نشید.من با شما به عنوان دوست دارم حرف میزنم.

شاهین عزیز ما هرگز از سولات و نظرات دوستانمان ناراحت نخواهیم شد.ولیکن ما برای پاسخوگویی معذوراتی داریم که انتظارداریم شما بزرگواران نیز شرایط ما را درک کنید.

فرنام سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

ما را چه شده که اینچنین شدیم آیا این فرهنگ ایران است یا آثار شیر شتر خوردن و بیابان گردیست ای وای بر ما که خود را فراموش کردیم .
کجایی کوروش ای منجی ای کسی که اولین منشور حقوق بشر را صادر کردی همان گونه که خدا انسان را آفرید گفتی . هر کسی با هر آیین و عقیده ای محترم است . ای منجی قوم یهود ببین در کشور مانند تازیان سخن می گویند 9 هزار سال فرهنگ ایران بدست چه کسانی افتاده است کسانی که الگویشان بیابان گردان چپاول گر است
کسانی که نه انسانیت برایشان ارزش دارد نه فرهنگ کسانی که فقط حکومت خود و اعتقادات خود را می بینند . اینانند که حتی تحمل یک نظر مخالف را حتی در خانواده خود را ندارند .
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم
چطور دم از همایت اعراب می زنند در صورتی که انها هیچ محلی به انها نمی گذارند از آرمان اسلام می گویند و آنها برای عربیت می جنگند . در همین خوزستان 3 سال پیش اعراب شورش کردند و بسیجان و سپاهیان جان بر کف در خانه های آنها ریختند و آنها را کشتند چه خانواده هایی که بچه ها و جوانانشان را بردند و دیگر بر نگشتند و جرات دم زدن ندارند چه جنازه هایی که از کارون در نیاوردند پشت به پشت بسته شده و در آب رها شده شما که خود بد تر از اسرائیل با اعراب می کنید پس چگونه دم از حمایت اعراب می زنید تازیان همان گونه که روزی از بیابانهایشان به ایران و مناطق آباد عراق و سوریه هجوم آوردند روزی به بیابانهایشان بر گردانده خواهند شد چون با شیر شتر و بیابان اجینند

دوست خوب وبلاگ
فرنام گلم
از محبتشما و اظهارنظر های شما در این وبلاگ سپاسگزاریم ولیکن یک نقد بر خود شما
آیا شما هم یکطرفه به قاضی نمی روی؟
آیا شما هم بر همان طبلی نمی کوبی که با زاویه دید مخالف شما در کشور بر همان می کوبند.
بیایید در این وبلاگ همه چیز را نقد کنیم ولیکن نه از روی عصبانیت و دید سیاسی(این را به خودم گفتم)
صحبت ها و نظرات شما در بسیاری موارد درست بوده و در برخی نیز (به نظر شخصی ما)دور از انصاف ولیکن ما خود را در مقام تعیین حکم نمی بینیم بلکه سعی و تلاشمان این است که با همفکری یکدیگر به فکر تعالی کشور عزیزمان ایران باشیم.
عیدتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد