مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اخراجی ها در 9L-LDC

تصویر 

تصویر 

تصویر 

تصویر 

تصویر 

تصویر
تصویر
تصویر 

خارج از شوخی وضعیت داخلی این هواپیما ازبسیاری از هواپیماهای شرکت های ایرانی که در حال پراوزهستند بهتر و تمیز تر به نظر می آید گویی جای این هواپیما در آسمان و جای هواپیماهای برخی ایرلاین های ما(نظیر فوکر ۱۰۰ های قدیمی آسمان یا توپولف های ۱۵۴ ایرتور) در نمایشگاه هوایی می باشد.نظر شما چیست؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
Capello چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://aerospacetalk.ir/forum

این هواپیماها برای ما اهالی دنیای پرواز بسیار جالب و تا مدت زیادی مرموز بودند ...
چه تلاشهایی نکردیم تا بتوانیم نظر مسئولین نمایشگاه را برای بازدید و عکاسی از این هواپیماجلب کنیم ... نشد !!! قسمت آقای ده نمکی و آقا جواد رضویان بوده است ...

آقا محمد گل تا یادم نرفته شاید بشه توپولف ها رو به اینجا منتقل کرد ولی بیچاره این فوکر های آسمان اکثرا از ایران ایری ها جوان تر هستند ...

ان شاالله که روزی برسه همه عاقان پرواز به آرزوی خودشان یعنی پرواز !!! و بعد از آن دیدن هواپیماهای بروز در کشور برسند ...

یا علی ...

وبلاگتون هم عالیه ... بروز و کم حاشیه ...

کاپلو عزیز
دوست و سرور عزیز ما
ممنونیم از اینکه به وبلاگ ما سر می زنی و نظرات و انتقادات خود را به اطلاع ما می رسانی
ما در این وبلاگ هیچ ادعای خاصی نداریم و تمام هدفمان این است که واقعگرانه برخورد کنیم و کمی به دانش هوایی خود و دیگران خدمت نمائیم.در پیمودن این راه همواره خود را نیازمند راهنمائی های شما بزرگواران می دانیم.
در مورد فوکر ۱۰۰ های آسمان هم باید خدمتتان عرض کنیم به دلیل نوع کاری که انجام می دهیم مجبوریم در مواقعی با پرواز های هواپیمائی آ مسافربری بخصوص آسمان مسافرت نمائیم که کیفیت داخلی تعدادی از این فوکر ها بی نهایت تاسف بار است.
سربلند و افتخار آفرین چون همیشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

این هواپیما قضیه اش چیه؟ جدی چرا توش اینقد تمیزه؟
میشه راجع بهش بگی؟

این هواپیما بهمراه خواهر دو قلویش چند سال پیش از یک شرکت اردنی توسط ماهان خریداری شد تا پرواز های بین المللی ماهان را پوشش دهد اما بنابر دلایلی از جمله عدم وجود قطعات و لوازم یدکی و نیروی متخصص تعمیرات و مشکلات رجیستر ایرانی از پرواز انها منصرف شد و فعلا بلاتکلیف در نمایشگاه هوایی مستقر است.

محمدرضا سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام .
بله دیگه تا هواپیماهای فوق مدرن فوکر 100 بر بلندای آسمان جولان میدهند دیگر نباید به فکر هواپیمای جایگزین باشیم .
هواپیمای فوق مدرن فوکر 100 برای افراد ناشنوا طراحی شده - چون صدای انکرالصوات موتورهای فوکر بقدری بلند است ( همچون موتورهایی که موتورشان دستکاری شده ) که دیگر گوشی برای افراد عادی در حین پرواز و هوشی پس از پرواز باقی نمیگذارد .
با تشکر فراوان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد