مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

چهارمین نمایشگاه بین المللی هوایی خلیج فارس ایران

چهارمین نمایشگاه بین المللی هوایی خلیج فارس ایران   

به دنبال برگزاری موفقیت آمیز سه نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در جزیره کیش در سالهای 1381 ، 1383 و 1385، سازمان منطقه آزاد کیش  چهارمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران را با هدف ارائه توانمندیهای صنایع هوایی ، هوانوردی و هوافضایی جمهوری اسلامی ایران و معرفی آخرین دستاوردها و فناوریهای مربوط در سطح بین المللی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری از امروز در این جزیره برگزار نموده است..

برگزاری سه نمایشگاه گذشته با استقبال بی نظیر بازرگانان، متخصصان، محققان و خبرنگاران داخلی و  (تا حدودی ) بین المللی مواجه شد. در این نمایشگاه واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. این نمایشگاهها توانستند موقعیت مناسبی را برای مذاکره و تعامل عرضه کنندگان و خریداران فراهم آورند.

بی شک چهارمین نمایشگاه نیز نقش بسزایی در گسترش گفتگوها و بسط مناسبات تجاری تولید کنندگان و بازرگانان داخلی با یکدیگر و با طرف های خارجی آنها ایفا خواهد نمود. 

در پایان با آرزوی موفقیت برپایی این نمایشگاه و تاثیر مثبت بر صنعت هوافضای کشور عزیزمان ایران از همه دوستان عزیز وبلاگ که از این نمایشگاه دیدن می کنند تقاضا داریم عکس هایی را که از نمایشگاه تهیه می نمایند برای وبلاگ فرستاده تا به اسم خود این عزیزان در وبلاگ قرار دهیم. 

سپاسگزاریم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد