مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ابراز تمایل ایران برای خرید آنتونف ۱۴۸

 شرکت هواپیماسازی انتونوف روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد ایران به دنبال خرید هواپیماهای انتونوف-148 و نیز راه اندازی خط تولید انبوه انها در داخل کشور است.
اداره امور مطبوعاتی شرکت انتونوف روسیه این مطلب را بعد از نمایش هواپیماهای ساخت این شرکت در نمایشگاه بین المللی هوایی ایران در جزیره کیش اعلام کرد.
خبرگزاری ایتارتاس روسیه به نقل از دمیتری کیوا، مدیر کل شرکت انتونوف روسیه گفت "ایران علاقمند به خرید هواپیماهای انتونوف-148 و راه اندازی خط تولید انها است ، به شرطی که روسیه و اوکراین همکاری های وسیعی را با این کشور داشته باشند."
وی افزود: "در زمان طراحی هواپیما، ما به این نکته توجه داشتیم که این هواپیما در شرایط دشوار از قبیل ارتفاعات بالا و اب و هوای گرم نیز قادر به فعالیت باشد و بتواند از عهده پرواز بر فراز کوهها و فرود در باندهای غیراماده بر اید."
وی در ادامه افزود "ما همه این موارد را دوباره با همکاران ایرانی خود بررسی خواهیم کرد."
هواپیمای انتونوف-148، نسل جدیدی از هواپیمای منطقه ای است که شرکت انتونوف با همکاری دویست و چهل شرکت صنعتی از چهارده کشور جهان تولید کرده است. مدل اولیه این هواپیما که برای هشتاد و پنج نفر طراحی شده است، در فوریه سال دو هزار و هفت، ازمایشها را با موفقیت پشت سر گذاشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد