مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تقابل رقبا در میدان عمل

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر


نظرات 7 + ارسال نظر
ارغوان چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم که امکانش هست من بتونم دسترسی داشته باشم به عکسهایی که از شرکت هواپیمایی هما گرفتین؟؟؟ ۱۰ اذر؟

هادی چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

آقا به نظر من ساخت هواپیمای مسافربری از اول کار اشتباهی بود . بالاخره
ما میتونستیم هرجوری شده جت های منطقه ای مثل فوکر 50 فوکر 70 فوکر 100
امبرائر بمباردیه و امثال آن را جور کنیم . لازم نبود چرخ را از اول اختراع کنیم و به فکر ساخت هواپیمای اوکراینی روسی ایرانی بیفتیم . این همه هزینه متحمل شدیم . باید این هزینه را حداقل صرف ساختن یا ارتقای جت جنگنده کنیم که هم اصلا
نمیتونیم بخریمش و هم اگر سقوط کرد یک نفر بیشتر در معرض خطر قرار نمیگیره
که اونم میتونه اجکت کنه و بپره بیرون ......

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

فکر کنم هنوز بوئینگ 400-747 از ارباس 380 کپل تر (بلندتر) است . درسته ؟ از لحاظ طول چطور ؟ درازتره ؟

دوست عزیز در گذشته به تفصیل در مورد این هواپیما صحبت نموده ایم که می توانید در بخش گزارشات و هواپیماهای مسافربری به آنها دست پیدا نمائید.با سپاس

احسان پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

چقدر طراحی این جمبوجت حرفه ای و زیباست. قبول دارید؟
خیلی نسبت به 380 سره

نظر شما نظر بسیاری از افراد حرفه ای صنعت هوایی می باشد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
امروز در وبسایتی عکس های 747 های ماهان رو دیدم که پینت سعودی شده بودند. قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله .در یک زمان دو ساله شرکت ماهان بعنوان پیمانکار طرف سعودی مسئول انتقال حجاج ایرانی به عربستان بود از اینرو پینت سعودی بروی آن حک گردید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اسفند 1387 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم که ۷۴۷ های ماهان از چه نوع هستند ؟ ۱۰۰ ؟ ۲۰۰ ؟ ۳۰۰ ؟ ۴۰۰ ؟
با سپاس

دوست عزیز یک فروند ۳۰۰ است و بقیه ۴۰۰ می باشند

محمد شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 11:29 ق.ظ


سلام دوست عزیز سایت بسیار خوبی داری بهت تبریک میگم.
من دیپلم الکترونیک دارم و میخواهم در رشته خلبانی تحصیل کنم (خلبان شوم)
از شما خواهش میکنم من را کمک کنید و بگویید که با این دیپلم میتوان در آموزشگاه
های خصوصی یا دولتی تحصیل کرد یا حتمآ باید دیپلم ریاضی داشت . و اینکه اموزشگاه های معتبر را در ایران را که سطح آموزش آنها بالا میباشد و دارای مجوز رسمی هم هستند به من معرفی کنید. لطفآ جواب را به ایمیلم بفرستید.


با تشکر از شما



محمد عزیز برای ورود به بخش سیویل می توانید از طریق کنکور سراسری شرکت نمائید از اینرو می بایست زشته ریاضی فیزیک درس خوانده باشید .البته می توانید در اموزشگاههای خصوصی نیز رجوع نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد