مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

شکوه ایرانیان

 

عکس زیبایی را که مشاهده می نمائید یکی از خوانندگان مجله هوایی برای ما ارسال نمودند که با سپاس از لطف ایشان از سایر دوستان نیز تقاضا داریم عکس های زیبا و متنوع مربوط به موضوع هوافضا را به وبلاگ خویش ارسال تا همگان از دیدن آنها لذت ببرند.

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

راستی آقا محمد شما از داخل EP-AGB دولتی عکس نداری؟

عکس هایی که ما داریم همان عکس های محدود و معروفی است که در همه سایت ها وجود دارد.در وبلاگ نیز این عکس ها را قرار داده ایم که در بخش گالری تصاویر می توانید آنخها را مشاهده نمائید.

احسان جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

آقا محمد یه عکس دیگه با یه سوال داشتم:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=821362

ماهان مقصد جدیدی اعلام نکرده؟ منچستر رو چرا شروع نمی کنه؟ دوسلدورف دوباره از کی راه افتاد؟

احسان عزیز اطلاعی از وضعیت پروازی و مقاصد جدید ماهان نداریم.پرسجو می نمائیم و در صورت وجود اطلاعات جدید در اختیار شما قرار خواهیم داد.از سایت این شرکت نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر استفاه نمائید.

شیرین جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

عکس نمایش داده نمیشه!

شیرین عزیز می توانید مستقیما از لینک انتهای عکس استفاده نمائید.

معین یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام

عزیز اکثر عکس‌های آیه که می‌‌گذاری باز نمیشن. اخوی قشنگ نیست بگی‌ که اگه عکسها رو میخواهین ببینین برین رو سایت خود عکسها. اگه نمیتونی‌ مشکله عکسها رو حل کنی‌، بهتره که عکس نگذاری تو وب لاگت. یه مساله رو می‌خواستم بگم و اون اینکه، اگه آمریکا نمیخواهد به ما هواپیما بده، این حق قانونی آمریکا هست. فروشند حقشه که با هرکی‌ خواست ما مله کنه یا نکنه. این ما مقصر هستیم که هیچ تلاشی نکردیم تا این تکنولوژی رو بدست بیاریم و حالا فقط کاسه چکنم چکنم دستمون گرفتیم. اخوی همین شوروی و امریکا خدا میدون چند تا خلبان و دانشمند از دست دادن تا الان پرنده هائ یای با این کیفیت بسازن. اگه میخواهیم خودمون رو ثابت کنیم، باید از همین فرصت استفاده کنیم. اگه چشم امید به روسیه داریم، باید بگم که همین روسیه ۶۵ درصد ماشین جنگی صدام رو تامین میکرد. یه نکته دیگه، ارتش‌های دنیا الان دارن به یه تنفس ۱۰ تا ۱۵ ساله فرو می‌رن تا ارتش‌ها شون رو برای جنگ‌های نسل پنجم و ششم مهندسی‌ کنن. اگه ما تکنولوژی ساخته پرنده رو تا اون زمان بدست نیاریم، دوباره غربی‌ها یه با مبول دیگه مثل دموکراسی در میارن و دوباره مملکت رو تهدید نظامی می‌کنن. برای ما ۲ راه وجود داره: ۱. بندگی غربی رو مثل عرب ها قبول کنیم و نوکر حلقه بگوششون بشیم و یا راه عزت رو انتخاب کنیم و کشور مون رو مهندسی‌ کنیم در همه زمینه‌ها که بحث ساخته هواپیما یکی‌ از اون موارد هست.

بحث دیگه رو در مورد جنگ روانی‌ غربی‌ها می‌خواستم عنوان کنم، مواد اولیه ماشین جنگ روانی‌ از حقایقی هست که اتفاق میافته. با استفاده از اون حقایق و تکنیک‌های دورغ سازی و فرافکنی به اون ملت حمله می‌کنن. تنها راه مبارزه با این ماشین تناقض غیر انکار که باعث بی‌ اثر کردن عملیات دشمن می‌شه. بارز‌ترین نمونه چین هست که تا ۳۰ ساله گذشته اونها هم چنین مشکلاتی رو تجربه میکردن اما با پشتکار کشورشون رو ساختن و عملا دیگه غربی‌ها نمی‌تونن با چینی‌‌ها وارد جنگ روانی‌ بشن.

دوست خوب و مهربان
حقیقت امر این است که ما نهایت وقتی که در هر روز می توانیم برای وبلاگ بگذاریم بیش از ۱۵ دقیقه نمی باشد از اینرو عملا آپلود نمودن مجدد عکس ها برای ما غیر ممکن می باشد مگر در شرایط خاص.اکثر سایت های آپلود نیز مدت زمان محدودی برای اراده و نمایش هر عکس قرار می دهند که با گذشت این زمان عملا عکس فوق حذف خواهد شد پس پیشنهاد ما این است که در روز های اولین قرارداد مطالب از آنها استفاده نمائیم.در مورد هواپیماهای ساخت آمریکا هم دقیقا درست می فرمائید هر شرکت می تواند استراتژی فروش خاص خود را داشته باشد ولیکن اینکه آمریکا با فشار بر شرکت های دیگر نظیر بمباردیه و امبرائر و فوکر و... جلوی فروش هواپیما به ایران را بگیرد حرفیست جدا.
در ضمن ما به هیچ وجه خرید هواپیما از غرب را به منزله بندگی نمی دانیم و نخواهیم دانست زیرا در این صورت برای اینکه خودمان هم بخواهیم هواپیما بسازیم ناچاریم از علم و تکنولوژی آنها استفاده نمائیم که با این اوصاف آن موقع هم ما بنده خواهیم بود!!!
در مورد روسیه(شوروی سابق)نیز دقیقا همین طور است.خود شما در ابتدای فرمایشاتتان به این نکته اشاره نمودید که هر شرکت یا کشور اختیار خودئش را برای فروش قطعات و تجهیزات به سایر کشورها را دارد از اینرو پس نباید برای ما مهم باشد که روسیه وظیفه تجهیز ادوات نظامی عراق را بر عهده داشته است!!!
تنها را پیشرفت کشورمان فکر نمودن و باهوش عمل کردن و دوری جستن از شعار های احساساتی است!
شاد باشید و متفکر

مرتضی چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

عکس نمایش داده نمیشه!

مرسی از زحماتی که برای بروز رسانی وب میکنی خیلی عالی بود.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد