مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هواپیما در خدمت مترو

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به دلیل نیاز فوری به قطعات خط ، سه دستگاه کامل سوزن به وزن کلی 50 تن را با هواپیما از اتریش به تهران حمل کرد تا از وصول به موقع آن ها اطمینان یابد. بیش از 40 سال است که شرکت Voestalpine اتریش تجهیزات سوزن و دوراهه برای خطوط راه آهن ایران تامین می کند و راه متعارف ارسال سوزن ها از کارخانه VAE Eisenbahnsysteme در Zeltweg تا بندر با راه آهن و از آنجا تا ایران از راه دریا بوده است.

تصویر


تصویر

تصویر


به دلیل تنگی وقت و نیازهای فوری پشتیبانی متروی تهران، شرکت وست آلپاین موافقت کرد که برای اولین بار در دنیا ، این تجهیزات را با هواپیما به ایران ارسال کند. سوزن های با طول 28 متربه وسیله 3 دستگاه کامیون به فرودگاه Schwechat وین فرستاده گردید و در انجا به درون یک فروند هواپیمای باری بوئینگ 747شرکت ایران ایر بارگیری شد تا به ایران حمل گردد. برای تسهیل نصب در مقصد، بخش های مرکزی و اصلی قبل از بارگیری مونتاژ و دستگاه های راه اندازی تیغه سوزن نیز بخشی پیشاپیش روی حامل ها سوار شده بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام
من اینجا رو تازه پیدا کردم . راستش یه سری اطلاعات می خواستم در مورد این هواپیما هه که صاف از رو زمین بلند میشه همین قدر اسمش رو فقط بگید ممنون می شم

دوست عزیز تازه وارد هواپیماهای که از این قابلیت برخوردارند هریر و اف ۳۵ و یک نوع میگ روسی می باشد.در مورد هر سه آنها مقالاتی در بخش نظامی قرار دارد که می توانید از آن استفاده نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد