مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

به امید ظهور

 

 

میلاد مهدی(عج) 

امید همه دلسوختگان و مظلومان جهان بر شما چشم انتظاران مبارک باد 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Saviour-Hitler پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام ...

مدعی گوید که با یک گل نمی اید بهار ...
من گلی دارم که دنیا را گلساتان می کند ...

عید شما هم مبارک . خسته نباشی همیشگی ...


محمد جان ‌اون پست قبلی منظوری نداشتم ، اگر شما ناراحت شدی من شرمندم..

دوست عزیز من با احترام به شما مهربان خدمتتان عرض می کنم به هیچ وجه از اظهار نظر شما ناراحت نشدیم بلکه فکر می کنیم شاید نوع پاسخ ما بگونه ای بوده که شما اینطور برداشت کرده اید.ما قصد صحبت تند نداشتیم زیرا با نظر شما نیز همنظر بودیم.خواهشمندیم ما را در ادامه راه همراهی نمائید با انتقادات و نظرات و پیشنهادات خود

احمدرضا جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.high.blogsky.com

با سلام
وبلاگ شما لینک شد
با تشکر فراوان
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد