مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خبری خوشحال کننده و البته شگفت آور

 

 

دوستان عزیز مدتی قبل در همین وبلاگ به اطلاع دوستان رسانده بودیم در آینده نزدیک و بتدریج تعداد ۶ فروند ایرباس ۳۰۰ متعلق به ایران ایر به کشور وارد خواهند شد.امروز شنیدیم اولین فروند از این هواپیماها وارد کشور شده ولیکن نه برای ایران ایر بلکه برای شرکت هواپیمایی ساها!!!! 

پس ساها نیز پس از مدت ها خواب مدیرانش بالاخره تصمیم به تجهیز ناوگان فرسوده و پر ریسک خود کرده است. اگرچه در کل دلیل خاصی وجود ندارد(نظر شخصی) تا ساها به عنوان یک ایرلاین به خدمت دهی بپردازد(زیرا همانطور که همه شما بهتر می دانید این ایرلاین متعلق به نیروی هوایی کشورمان بوده و تا کنون از ناوگان ۷۰۷ های سوخترسان کشور جهت جابجائی مسافر استفاده می نمود) و از قابلیت رقابتی نیز برخوردار نیست با اینحال ورود اولین فروند از این هواپیماها را به فال نیک گرفته و امیدواریم سایر هواپیماها نیز در اولین فرصت وارد کشور شده و شاهد افزایش ایمنی و رفاه پروازی در کشور باشیم. 





  

منبع:انجمن هوافضا(با تشکر از جناب ماهگلی عزیز)

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

جالبه
این قاعدتا نباید ربطی به اون ایرباسها داشته باشه
چون اونها از لوفت هانزا خرید شدن
4 تا مسافربر و دو تا هم کارگو

کسی می دونه این چند سال ساخته؟

حمید جان ایرباس های ماهان برای لوفتانزا بود.ایرباس های جدید چینی هستند و تعداد آنها نیز شش فروند است.اولی هم که وارد شده در سال ۱۹۹۵ ساخته شده

مهرداد سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

والا همه کشور های حوزه خلیج فارس و چین هم دارند ارباس-۳۰۰ را کنار می گذارند و ما به عنوان هواپیمای غربی(ولی کهنه!!) می خریم.

جانا سخن از زبان ما می گویی. ولیکن چاره چیست؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد