مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

منطقی جانشین هدایت شد!

              منطقی" مدیرعامل سازمان هوایی نیروهای مسلح شد 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی منوچهر منطقی را به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح منصوب کرد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ "احمد وحیدی" در حکم خود به منطقی آورده است: با استناد به اساسنامه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و بنابر تجارب و سوابق علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را در سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل آن سازمان منصوب می نمایم.
در این حکم خطاب به منطقی اظهار امیدواری شده که "از تمامی ظرفیت ها در راستای شناسایی نیازهای صنعت هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اساسنامه، مصوبات مجمع عمومی، قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی بهره برداری مطلوب صورت گیرد".
سردار وحیدی در این حکم همچنین از مدیرعامل جدید سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح خواسته است که در برقراری تعاملات مثبت با دیگر سازمان های صنعتی کشور اهتمام ورزیده و با سرلوحه قرار دادن سند چشم انداز بیست ساله کشور، گام های موثری را در راه پیشرفت و تعالی مادی و معنوی در آن سازمان بردارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.jashoo.parsiblog.com

درود خدا بر مجله هوایی

اگر اشتباه نکنم این منطقی همان منطقی هست که مدیر عامل ایران خودرو بود .. اگر اینطور باشه خدا به داد سازمان هوایی نیروهای مسلح برسه.. البته 405 و سمند مدل 81 تا 84 اگر آتیش می گرفت روی زمین بود و بقول همین آقا " تا 70% سوختگی تعمیر!!!! و بیشتر از اون تعویض " ولی هواپیما مشکلش اینه که توی هواست و مسافرانش فرصت فرار کردن ندارند حالا اینکه تا چند درصد سوختگی هم قابل تعمیر باشد جای سوال هست ... به هر حال این ضایعه عظیم را به ملت همیشه شهید پرور ایران تسلیت عرض می نماییم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد